Els més poderosos del 2010

El diari El Mundo és molt donat als rànquings. Avui diumenge publica “LOS 500: Los españoles más poderosos del año 2010”. Si fer un rànquing ja és arriscat en qualsevol cas, gosar fer-lo amb un any d’antelació és d’una valentia difícil d’igualar. El llistat l’ha fet un grup d’experts. Entre els 10 més poderosos no hi haurà gaires discussions (ZP, Rajoy, Botín, De la Vega,…). Als 100 primers hi ha entrades, com a mínim, sorprenents i absències incomprensibles, però serà cosa dels experts… M’ha sobtat trobar-m’hi, tot i que només sigui en efígie.

   M’explic. Segons el rotatiu, ha entrat a la posició 85 el presentador de TV, Jorge Javier Vázquez, flamant Premi Ondas i company de campanades de Belén Esteban. El més sorprenent és que avui m’he googlejat -que aixequi la mà qui no ho ha fet mai- i he trobat que a Can Google no tenen gaire clara la meva imatge. És més, si qualcú fa cas a la seva cerca inicial, potser que m’identifiqui amb el noi de Badalona …

  

Anuncis

Deixa un comentari

